Zobrazeno 1 - 10
of 154
pro vyhledávání: '"Martin, Lois"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Sow, Alassane, Lemmond, Benjamin, Rennick, Bryan, Van Wyk, Judson, Martin, Lois, Townsend, Margaret, Grupe, Arthur, Beaudry, Randolph, Healy, Rosanne, Smith, Matthew E., Bonito, Gregory
Publikováno v:
Mycologia; Nov/Dec2024, Vol. 116 Issue 6, p949-964, 16p
Autor:
Sow, Alassane, Lemmond, Benjamin, Rennick, Bryan, Van Wyk, Judson, Martin, Lois, Townsend, Margaret, Grupe, Arthur, Beaudry, Randolph, Healy, Rosanne, Smith, Matthew E., Bonito, Gregory
Publikováno v:
Mycologia; November 2024, Vol. 116 Issue: 6 p949-964, 16p
Autor:
Mastropasqua, Maria Chiara, Lamont, Iain, Martin, Lois W., Reid, David W., D’Orazio, Melania, Battistoni, Andrea
Publikováno v:
In Journal of Trace Elements in Medicine and Biology July 2018 48:74-80
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
The Cysteine Dioxygenase Homologue from Pseudomonas aeruginosa Is a 3-Mercaptopropionate Dioxygenase
Autor:
Tchesnokov, Egor P., Fellner, Matthias, Siakkou, Eleni, Kleffmann, Torsten, Martin, Lois W., Aloi, Sekotilani, Lamont, Iain L., Wilbanks, Sigurd M., Jameson, Guy N.L.
Publikováno v:
In Journal of Biological Chemistry 2 October 2015 290(40):24424-24437
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Martin, Lois
Publikováno v:
The Textile Museum Journal; 20240101, Issue: Preprints p86-115, 30p
Autor:
Martin, Lois Estelle, 1914
This study was concerned with making a comparative analysis of reading skills development resulting from two different approaches to reading instruction at the seventh-grade level. The two approaches were: (a) instruction emphasizing specifically the
Externí odkaz:
https://digital.library.unt.edu/ark:/67531/metadc164175/