Zobrazeno 1 - 10
of 133
pro vyhledávání: '"Martin, Béatrice"'
Autor:
Martin, Béatrice1 beatrice.martin@whu.edu, Reh, Christina Antonie1 christina.reh@whu.edu
Publikováno v:
Marketing Review St. Gallen. 2023, Issue 6, p60-70. 10p.
Publikováno v:
European Journal of Marketing, 2021, Vol. 55, Issue 6, pp. 1701-1723.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/EJM-05-2019-0414
Publikováno v:
Décisions Marketing, 2019 Apr 01(94), 13-34.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/27227620
Autor:
Grima, Brigitte, Papin, Christian, Martin, Béatrice, Chélot, Elisabeth, Ponien, Prishila, Jacquet, Eric, Rouyer, François
Publikováno v:
Proceedings of the National Academy of Sciences of the United States of America, 2019 Mar . 116(12), 5721-5726.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26696579
Publikováno v:
Journal of Consumer Marketing, 2019, Vol. 36, Issue 5, pp. 565-581.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JCM-07-2017-2279
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Décisions Marketing, 2017 Jul 01(87), 57-80.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26640677
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
22nd International Marketing Trends Conference
22nd International Marketing Trends Conference, Jan 2023, Paris, France. pp.1-15
22nd International Marketing Trends Conference, Jan 2023, Paris, France. pp.1-15
International audience; This research analyzes the process of categorizing a healthy food. Based on the theory of cognitive psychology, it shows that the categorization of a healthy food differs from one individual to another, not only according to t
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2191::a7fd62863fb9e51b808b35c8e7955c2e
https://hal.inrae.fr/hal-03977534
https://hal.inrae.fr/hal-03977534
Publikováno v:
In Journal of Retailing and Consumer Services September 2013 20(5):429-438