Zobrazeno 1 - 10
of 22
pro vyhledávání: '"Martignone, F."'
La nostra ricerca vuole mostrare come lo studio di approcci sviluppati in diversi contesti culturali può essere importante per riflettere sulle nostre pratiche didattiche e per progettare nuove sperimentazioni nelle classi. In particolare abbiamo st
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::1998674d0829ce7c5f349a2398a094ee
http://hdl.handle.net/10447/170760
http://hdl.handle.net/10447/170760
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Bartolini Bussi Maria Giuseppina, Di Paola Benedetto, Martignone, F., Mellone, M., Ramploud, A.
Since several years, politicians, researchers and educators from different countries are debating on possible reasons for the success of Confucian area students in interactional assessment projects (such as PISA). Starting from the study of teaching
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::27336ee292420a49559a6ec1b62ab832
http://hdl.handle.net/10447/201909
http://hdl.handle.net/10447/201909