Zobrazeno 1 - 10
of 68
pro vyhledávání: '"Martínez-Zarzuelo A"'
Publikováno v:
Revista Española de Pedagogía, 2023 Sep 01. 81(286), 555-578.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/48764193
Publikováno v:
Electronic Research Archive, Vol 31, Iss 3, Pp 1737-1768 (2023)
Computer Algebra Systems (CASs) are extremely powerful and widely used digital tools. Focusing on differentiation, CASs include a command that computes the derivative of functions in one variable (and also the partial derivative of functions in sever
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/233faf0eaace49e8b9aa03152e1ad70c
Improvements in climate and satisfaction after implementing a quality management system in education
Publikováno v:
In Evaluation and Program Planning October 2022 94
Publikováno v:
The TQM Journal, 2021, Vol. 33, Issue 6, pp. 1610-1630.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/TQM-04-2020-0071
Autor:
Rodríguez-Mantilla, Jesús Miguel, Martínez-Zarzuelo, Angélica *, Fernández-Cruz, Francisco José
Publikováno v:
In Evaluation and Program Planning June 2020 80
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
REICE. Ibero-American Journal on Quality, Effectiveness & Change in Education / REICE. Revista Iberoamericana Sobre Calidad, Eficacia y Cambio en Educación; ene2024, Vol. 22 Issue 1, p45-64, 20p
Publikováno v:
Revista Española de Pedagogía, 2015 May 01. 73(261), 225-244.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/24711292
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Improvements in climate and satisfaction after implementing a quality management system in education
Publikováno v:
E-Prints Complutense. Archivo Institucional de la UCM
instname
instname
The overall aim of this study is to evaluate the impact of applying ISO:9001 on the school climate and satisfaction in schools. This was done by using a Likert-type evaluation instrument consisting of 21 items with an excellent reliability score for
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::4c187975a3c63f2f276fdeb557f34b36
https://eprints.ucm.es/id/eprint/75367/
https://eprints.ucm.es/id/eprint/75367/