Zobrazeno 1 - 10
of 92
pro vyhledávání: '"Martínez Abad F"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
RELIEVE: Revista Electrónica de Investigación y Evaluación Educativa, Vol 20, Iss 2 (2014)
Because of the acquired relevance of learning management systems in higher education, and the spread of the use of the Moodle platform in many academic institutions, a scale of perceived usefulness of the Moodle in this context is designed, and the p
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/552b6179937548c28e0d1fcb9fcc2088
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Olmos-Migueláñez, S.1 solmos@usal.es, Martínez-Abad, F.2 fma@usal.es, Torrecilla-Sánchez, E. M.3 emt@usal.es, Mena-Marcos, J. J.4 juanjo_mena@usal.es
Publikováno v:
RELIEVE - Revista Electrónica de Investigación y Evaluación Educativa. 2014, Vol. 20 Issue 2, p1-19. 19p.