Zobrazeno 1 - 10
of 30
pro vyhledávání: '"Marshall, Hayley J."'
Publikováno v:
In Neurobiology of Learning and Memory October 2019 164
Publikováno v:
In European Neuropsychopharmacology November 2015 25(11):2145-2156
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Brain and Behavior
Introduction Trace conditioning is impaired by lesions to dorsal hippocampus, as well as by treatment with the muscarinic acetylcholine antagonist scopolamine. However, the role of muscarinic receptors within hippocampus has received little attention
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
In an appetitively motivated procedure, we have previously reported that systemic treatment with the dopamine (DA) D1 receptor agonist SKF81297 (0.4 and 0.8 mg/kg) depressed acquisition at a 2s inter-stimulus-interval (ISI), suitable to detect trace
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::3f119fc60612d5dd84fe37560ec52df7
https://nottingham-repository.worktribe.com/file/797902/1/Dopamine.pdf
https://nottingham-repository.worktribe.com/file/797902/1/Dopamine.pdf
Trace conditioning procedures are defined by the introduction of a trace interval between conditioned stimulus (CS, e.g. noise or light) offset and unconditioned stimulus (US, e.g. footshock). The introduction of an additional stimulus as a distracto
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::d2de8fe53f54dcd72610456d11fe5483
http://eprints.nottingham.ac.uk/32763/
http://eprints.nottingham.ac.uk/32763/
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.