Zobrazeno 1 - 10
of 41
pro vyhledávání: '"Marsh, Gemma"'
Autor:
Goutaki, Myrofora, Yin Ting Lam, Rubbo, Bruna, Chalmers, James D., Kouis, Panayiotis, Marsh, Gemma, Papon, Jean-François, Raidt, Johanna, Robinson, Phil, Behan, Laura, Lucas, Jane S.
Publikováno v:
ERJ Open Research; Sep2024, Vol. 10 Issue 5, p1-13, 13p
Publikováno v:
In Paediatric Respiratory Reviews April 2020 34:46-52
Autor:
Natanek, Samantha Amanda, Riddoch-Contreras, Joanna, Marsh, Gemma Sarah, Hopkinson, Nicholas S., Man, William D-C, Moxham, John, Polkey, Michael Iain, Kemp, Paul Robert
Publikováno v:
In Archivos de Bronconeumologia June 2011 47(6):296-302
Autor:
Natanek, Samantha Amanda, Riddoch-Contreras, Joanna, Marsh, Gemma Sarah, Hopkinson, Nicholas Stephen, Man, William D.-C., Moxham, John, Polkey, Michael Iain, Kemp, Paul Robert
Publikováno v:
In Archivos de Bronconeumología (Internet) 2011 47(6):296-302
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Additional file 1: of Proceedings of the 2nd BEAT-PCD conference and 3rd PCD training school: part 1
Autor:
Halbeisen, Florian, Hogg, Claire, Alanin, Mikkel, Bukowy-Bieryllo, Zuzanna, Dasi, Francisco, Duncan, Julie, Friend, Amanda, Myrofora Goutaki, Jackson, Claire, Keenan, Victoria, Harris, Amanda, Hirst, Robert, Latzin, Philipp, Marsh, Gemma, Nielsen, Kim, Norris, Dominic, Pellicer, Daniel, Reula, Ana, Rubbo, Bruna, Nisreen Rumman, Shoemark, Amelia, Woolf Walker, Kuehni, Claudia, Lucas, Jane
Aims, methods, outcomes and current status of ongoing and new BEAT-PCD projects, presented at the 2nd BEAT-PCD Conference & 3rd Training School. (DOCX 30Â kb)
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::875406022818101eb731a0013419929b
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.