Zobrazeno 1 - 10
of 202
pro vyhledávání: '"Marriott, T"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Griffith, O. H., Lesch, G. H., Rempfer, G. F., Birrell, G. B., Burke, C. A., Schlosser, D. W., Mallon, M. H., Lee, G. B., Stafford, R. G., Jost, P. C., Marriott, T. B.
Publikováno v:
Proceedings of the National Academy of Sciences of the United States of America, 1972 Mar 01. 69(3), 561-565.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/61330
Autor:
Marriott, T. M.
Online learning has become a firm component of teaching during the pandemic, but a greater reliance on technology has also increased the risk of teachers and learners struggling with Digital Impostor Syndrome. Drawing on her own research, Dr Theresa
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::a4c4b252c911eae4f3e2f8733affb4ee
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Pontier Johnson, M ∗, Donnet, J.B, Wang, T.K, Wang, C.C, Locke, R.W, Brinson, B.E, Marriott, T
Publikováno v:
In Carbon 2002 40(2):189-194
Publikováno v:
In Physiotherapy December 2021 113 Supplement 1:e71-e72
Autor:
Swindale, C., Hardinge, M., Riley, J., Kearley, K., Ovington, A., McGuigan, H., Minden, L., Marriott, T.
Publikováno v:
In Physiotherapy December 2021 113 Supplement 1:e63-e64
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.