Zobrazeno 1 - 10
of 714
pro vyhledávání: '"Marr C"'
Publikováno v:
Journal of Multidisciplinary Healthcare, Vol Volume 10, Pp 145-155 (2017)
Caroline Marr,1,* Alison Seasman,1,* Nick Bishop2 1Metabolic Bone Disease Team, 2Academic Unit of Child Health, Department of Human Metabolism, University of Sheffield, Sheffield Children’s NHS Foundation Trust, Sheffield, UK *These authors contrib
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4482435128514722ae69be8be3364628
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Van Der Garde, M., Thomas, M., Rivière, J., Figueredo, A. Navarro, Hecker, J., Metzeler, K., Marr, C., Götze, K.
Publikováno v:
In Leukemia Research May 2023 128 Supplement
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Lect. Notes Comput. Sc. 13529 LNCS, 355-365 (2022)
Deep learning based classification of biomedical images requires expensive manual annotation by experts. Incomplete-supervision approaches including active learning, pre-training, and semi-supervised learning have thus been developed to increase clas
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3474::7aaff459f0bb7aec932f0f2fa8839dd0
https://push-zb.helmholtz-muenchen.de/frontdoor.php?source_opus=66298
https://push-zb.helmholtz-muenchen.de/frontdoor.php?source_opus=66298