Zobrazeno 1 - 10
of 623
pro vyhledávání: '"Marni M"'
Autor:
Marni M
Publikováno v:
Jurnal Ilmiah Al-Tsarwah. 5:84-92
This study discusses the Optimization of the Intermediation Role of Islamic Banks Against the Poor (Study at Bank Sulselbar Kab.Bone). The data analysis that was used in this study is a description of the analysis. This research was made because ther
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Discover Education, Vol 3, Iss 1, Pp 1-23 (2024)
Abstract This study investigates the digital competence levels of Lebanese student teachers and in-service teachers using the DigCompEdu framework. The study employs a cross-sectional descriptive survey design, analyzing data from 170 in-service teac
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/39d67735a4e44a509ab6b40e738282d3
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Research in Learning Technology, Vol 32, Pp 1-18 (2024)
The impact of digitalisation on everyday life has necessitated the need for learners to acquire digital competence as part of their education. In order to prepare students to become digital citizens, it has become necessary for teachers to acquire an
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0bffc9bd479b40a68f5a8b63cac5e839
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.