Zobrazeno 1 - 10
of 53
pro vyhledávání: '"Marmèche, Evelyne"'
Publikováno v:
European Journal of Psychology of Education, 1998 Sep 01. 13(3), 385-398.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/23420158
Autor:
Bonnardel, Nathalie, Marmèche, Evelyne
Publikováno v:
In International Journal of Human - Computer Studies 2005 63(4):422-435
Autor:
Didierjean, André1, Marmèche, Evelyne1 andre@up.univ‐mrs.fr
Publikováno v:
Visual Cognition. Mar2005, Vol. 12, p265-283. 19p.
Publikováno v:
European Journal of Psychology of Education, 1987 Mar 01. 2(1), 41-56.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/23422034
Autor:
Bonnardel, Nathalie1, Marmèche, Evelyne2
Publikováno v:
Creativity & Innovation Management. Sep2004, Vol. 13 Issue 3, p176-186. 11p.
Publikováno v:
Agir dans l'espace
C. Thinus-Blanc & J. Bullier (Eds.). Agir dans l'espace, Paris: Editions de la Maison des Sciences de l'homme., pp.311-333, 2005
C. Thinus-Blanc & J. Bullier (Eds.). Agir dans l'espace, Paris: Editions de la Maison des Sciences de l'homme., pp.311-333, 2005
International audience
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3430::739ff35930b02fbc5ab4c5ecaadaa370
https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-00203262
https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-00203262
Publikováno v:
2nd European Conference on Cognitive Science (ECCS-97)
2nd European Conference on Cognitive Science (ECCS-97), Apr 1997, Manchester, United Kingdom
2nd European Conference on Cognitive Science (ECCS-97), Apr 1997, Manchester, United Kingdom
International audience; In the context studied here, learning occurs in response to an interpretative task where the theoretical model is provided in a declarative format to the learners. Consequently, learning foremost implies setting up matches bet
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::9c95703643c824a689333019906a75ed
https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-02482261/document
https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-02482261/document
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.