Zobrazeno 1 - 10
of 119
pro vyhledávání: '"Marling C"'
Publikováno v:
Revista Espacios; 2021, Vol. 42 Issue 24, p58-63, 6p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Computational Intelligence. Aug99, Vol. 15 Issue 3, p308. 25p. 3 Diagrams, 7 Charts.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Revista Boletín Redipe, Vol 10, Iss 12 (2021)
The added value in education refers to the contribution that the educational institution effectively makes to student learning, expressed as the growth in knowledge, skills and abilities, in a period of time, as a result of their educational experien
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1ca756d9c7584084ba3aff768c0ccd96
Publikováno v:
Revista Boletín Redipe, Vol 10, Iss 10 (2021)
La presente investigación concentró sus esfuerzos en identificar las fortalezas, debilidades, amenazas del Plan Nacional de inglés 2015-2025 implementado en las instituciones educativas del departamento de Norte de Santander., para lo cual se llev
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3e7dd6360dd74949b687ecd6f77cc985
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Chelberg, D., Welch, L., Marling, C., Bruggeman, C., Lawrence, D., Matolak, D., Williams, R., Jae Lew, Lakshmikumar, A., Gillen, M., Qiang Zhou, Pfarr, B.
Publikováno v:
Proceedings 15th International Parallel & Distributed Processing Symposium (IPDPS 2001); 2001, p898-902, 5p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.