Zobrazeno 1 - 10
of 87
pro vyhledávání: '"Marley, Scott C."'
Autor:
Bernstein, Katie A., van Huisstede, Lauren, Marley, Scott C., Gao, Yuchan (Blanche), Pierce-Rivera, Melissa, Ippolito, Evan, Restrepo, M. Adelaida, Millinger, Jenny, Brantley, Kathryn, Gantwerker, Jen
Publikováno v:
In Early Childhood Research Quarterly Q1 2024 66:178-190
Autor:
Marley, Scott C, Wilcox, M Jeanne
Publikováno v:
Journal of Applied Research in Higher Education, 2021, Vol. 14, Issue 3, pp. 958-973.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JARHE-06-2020-0158
Autor:
Schmidt, Annette C., Pierce-Rivera, Melissa, van Huisstede, Lauren, Marley, Scott C., Bernstein, Katie A., Millinger, Jenny, Kelley, Michael F., Restrepo, M. Adelaida
Publikováno v:
Early Childhood Education Journal; Oct2024, Vol. 52 Issue 7, p1525-1543, 19p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Marley, Scott C.
The present study extends previous research on motoric activity and imagery production to the text processing of Native American learning-disabled students and third-grade regular-education students. Two experiments were developed to test predictions
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10150/193957
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
International Journal of Education and the Arts, Volume 24
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::f1d626592ce810f4b03ee273e16cbfeb
Autor:
HUSHMAN, CAROLYN J., MARLEY, SCOTT C.
Publikováno v:
The Journal of Educational Research, 2015 Jan 01. 108(5), 371-381.
Externí odkaz:
http://www.jstor.org/stable/43824213
Autor:
Carbonneau, Kira J., Marley, Scott C.
Publikováno v:
The Journal of Experimental Education, 2015 Jan 01. 83(4), 495-513.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26594575
Autor:
Marley, Scott C., Carbonneau, Kira J.
Publikováno v:
Educational Psychology Review, 2014 Mar 01. 26(1), 91-100.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/43549785