Zobrazeno 1 - 10
of 86
pro vyhledávání: '"Markovska-Simoska, S."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Vella Fondacaro, D., Vousoura, E., Poulsen, S., Torres, S., Cosmoiu, A., Camilleri, Nigel, Saliba, A., Sacco, R., Saliba, E., Ulberg, R., Gergov, V., Tudor Tulbure, B., Löffler-Stastka, H., Prevendar, T., Markovska-Simoska, S., Chiarenza, G., Garcia-Lopez, L. J., EPA 2020
INTRODUCTION: Mood disorders are amongst the most common groups of mental disorders in young people (YP). Depression may affect 8-20% of all YP and may result in a cascade of negative developmental outcomes predicting long-term morbidity and poor fun
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::79aa84262490da7c7e355c9f015895cd
Autor:
Camilleri, Nigel, Saliba, A., Vousoura, E., Prevender, T., Löffler-Stastka, H., Saliba, E., Vella Fondcaro, D., Sacco, R., Markovska-Simoska, S., Hochgerner, Tudor Tulbure, B., Garcia-Lopez, L. J., Ulberg, R., Poulsen, S., Gergov, V., EPA 2020
INTRODUCTION: Young People (YP) with mental disorders have the highest rates of long-term morbidity and mortality. Mental disorders increase markably in young adulthood: 75% of mental disorders emerge before the age of 25 years but less than half of
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3549::3c232aed97da4b33463205813504ca9f
https://www.um.edu.mt/library/oar/handle/123456789/92677
https://www.um.edu.mt/library/oar/handle/123456789/92677
Publikováno v:
Education, Language and Sociology Research. 1:p61
Dyslexia is a specific learning disorder that involves difficulty reading due to decoding problems for letters and words. Statistics shows that 5-10% of the general population has dyslexia. The aetiology of reading disorder supposes some biological c
Autor:
Pop-Jordanova N.1 popjordanova.nadica@gmail.com, Markovska-Simoska S.1, Filev G.2, Pop-Jordanov J.1
Publikováno v:
Contributions of Macedonian Academy of Sciences & Arts. 2013, Vol. 34 Issue 1, p121-129. 9p.
Publikováno v:
In International Journal of Psychophysiology October 2018 131 Supplement:S59-S59
Autor:
Raleva, M., Markovska-Simoska, S.
Publikováno v:
In International Journal of Psychophysiology October 2018 131 Supplement:S59-S59
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.