Zobrazeno 1 - 6
of 6
pro vyhledávání: '"Markos, Amy"'
Publikováno v:
Impacting Education; 2024, Vol. 9 Issue 1, p23-28, 6p
Autor:
Thurber, Derek1 (AUTHOR) dthurbe1@asu.edu, Markos, Amy (AUTHOR), Ross, Lydia (AUTHOR), Conley, Quincy (AUTHOR), Wendt, Jill (AUTHOR)
Publikováno v:
Innovative Higher Education. Sep2024, p1-22.
Autor:
Markos, Amy, Buss, Ray R.
Publikováno v:
Impacting Education; 2022, Vol. 7 Issue 1, p9-15, 7p
Autor:
Lillie, Karen E., Markos, Amy, Estrella, Alexandria, Nguyen, Tracy, Peer, Karisa, Perez, Karla, Trifiro, Anthony, Arias, M. Beatriz, Wiley, Terrence G.
Publikováno v:
Lillie, Karen E.; Markos, Amy; Estrella, Alexandria; Nguyen, Tracy; Peer, Karisa; Perez, Karla; et al.(2010). Policy in Practice: The Implementation of Structured English Immersion in Arizona. UCLA: The Civil Rights Project / Proyecto Derechos Civiles. Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/8742n78n
This study examines the implementation and organization of the state mandated curriculum in the 4-hour SEI block in 18 K-12 classrooms in 5 different districts. We focus on the effects of grouping by language proficiency, the delivery of the structur
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______325::ffb265a521a065090e6e62ac3498254d
http://www.escholarship.org/uc/item/8742n78n
http://www.escholarship.org/uc/item/8742n78n
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Markos, Amy Michele
Publikováno v:
Issues in Teacher Education; Spring2012, Vol. 21 Issue 1, p39-57, 19p, 2 Charts