Zobrazeno 1 - 10
of 140
pro vyhledávání: '"Mark, M H."'
Publikováno v:
Tourism and Hospitality Research, 2019 Apr 01. 19(2), 213-224.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26618735
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Haitham Y. Adarbah, Mark. M. H. Goode
Publikováno v:
Journal of Business, Communication & Technology. 1:44-53
Most businesses recognize that education and advancement opportunities are essential components of human resource development. Transfer of training is considered to be a significant problem in the process of transferring knowledge, skills, a
This chapter investigates the long-established ecological cognition framework and updates it to better account for the advances in digital transformation. To do this, two concepts are explored. The first, ‘serendipity engineering for seductive hype
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::c88dfe4806392fe601815e5f87236f66
https://doi.org/10.4018/978-1-7998-9764-4.ch006
https://doi.org/10.4018/978-1-7998-9764-4.ch006
Autor:
Jonathan Bishop, Mark M. H. Goode
This chapter expends the application of the ecological cognition framework to serendipity engineering, seductive hypermedia, user analysis, and socialnomics. It updates the theory to better account for the advances in computational science computatio
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::78c02fd62ab6cc6dce420edc5db3b623
https://doi.org/10.4018/978-1-7998-9795-8.ch014
https://doi.org/10.4018/978-1-7998-9795-8.ch014
Publikováno v:
Journal of Marketing Management. Sep2005, Vol. 21 Issue 7-8, p755-778. 24p. 1 Diagram, 5 Charts.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Snee, Helena R., Goode, Mark M. H.
Publikováno v:
Journal of Professional Services Marketing. 2000, Vol. 20 Issue 2, p133. 17p. 1 Diagram, 3 Charts.
Publikováno v:
Services Marketing Quarterly. 2005, Vol. 26 Issue 4, p77-94. 18p.