Zobrazeno 1 - 6
of 6
pro vyhledávání: '"Mark, Elyse G."'
Autor:
Mark, Elyse G., Golden, W. Christopher, Gilmore, Maureen M., Sick-Samuels, Anna, Curless, Melanie S., Nogee, Lawrence M., Milstone, Aaron M., Johnson, Julia
Publikováno v:
In The Journal of Pediatrics January 2021 228:94-100
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Journal of the American Academy of Child & Adolescent Psychiatry October 2023 62(10) Supplement:S186-S187
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Spigner ST; Fourth-Year Medical Student, University of Pittsburgh School of Medicine.; Co-primary author., Rivera NV; Clinical Instructor, Department of Psychiatry, Warren Alpert Medical School at Brown University.; Co-primary author., Ufomata E; Associate Professor, Department of Medicine, University of Pittsburgh School of Medicine., Mark EG; Third-Year Medical Student, University of Pittsburgh School of Medicine., Grieve V; Assistant Professor, Department of Pharmacy and Therapeutics, University of Pittsburgh School of Pharmacy., Faeder M; Assistant Professor of Psychiatry and Neurology, Department of Psychiatry, University of Pittsburgh School of Medicine., Fulmer VL; Director, Standardized Patient Program, University of Pittsburgh School of Medicine., Van Deusen R; Associate Professor, Department of Medicine, University of Pittsburgh School of Medicine., Gowl C; Standardized Patient Program Specialist, University of Pittsburgh School of Medicine., Hofkosh D; Emeritus Professor of Pediatrics, University of Pittsburgh School of Medicine., Eckstrand KL; Assistant Professor, Department of Psychiatry, University of Pittsburgh School of Medicine.
Publikováno v:
MedEdPORTAL : the journal of teaching and learning resources [MedEdPORTAL] 2023 Nov 17; Vol. 19, pp. 11356. Date of Electronic Publication: 2023 Nov 17 (Print Publication: 2023).