Zobrazeno 1 - 10
of 34
pro vyhledávání: '"Marini, Mara"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Frontiers in Psychology; 2024, p1-14, 14p
Autor:
Bonuomo, Marika1 (AUTHOR) marika.bonuomo@unicusano.it, Marini, Mara2 (AUTHOR) mara.marini@uniroma1.it, Vegni, Nicoletta1 (AUTHOR) sergio.melogno@unicusano.it, Melogno, Sergio1 (AUTHOR) gloria.difilippo@unicusano.it, Torregiani, Giulia1 (AUTHOR), Livi, Stefano2 (AUTHOR) stefano.livi@uniroma1.it, Di Filippo, Gloria1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Brain Sciences (2076-3425). Jul2023, Vol. 13 Issue 7, p1020. 17p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Marini, Mara1 (AUTHOR), Di Filippo, Gloria2 (AUTHOR), Bonuomo, Marika2 (AUTHOR), Torregiani, Giulia2 (AUTHOR), Livi, Stefano1 (AUTHOR) stefano.livi@uniroma1.it
Publikováno v:
Brain Sciences (2076-3425). Feb2023, Vol. 13 Issue 2, p263. 13p.
Publikováno v:
Frontiers in Research Metrics & Analytics; 2024, p1-7, 7p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Marini, Mara, Livi, Stefano, Cecalupo, Alessandra, Scarci, Federica, Santini, Francesca, Parisse, Chiara, Benvenuto, Guido
The school climate has long been acknowledged as a protective factor for children’s and adolescents’ well-being. In fact, research has demonstrated that learning environments based on positive relationships among various social actors (students,
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::04b870b63f978be2925fd1144ad9a311
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.