Zobrazeno 1 - 10
of 24
pro vyhledávání: '"Marinelli C. V."'
La diagnosi di disturbi specifici dell’apprendimento in bambini che apprendono l’italiano come seconda lingua (L2) mediante test standardizzati per bambini madrelingua italiana aumenta il rischio di falsi positivi. Un’alternativa è disporre di
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::63d003cbd5e58d328669b3c0a3ccf39e
http://hdl.handle.net/10807/167036
http://hdl.handle.net/10807/167036
We examined reading, spelling, and mathematical skills in an unselected group of 129 Italian fifth graders by testing various cognitive predictors for each behaviour. As dependent variables, we measured performance in behaviours with a clear function
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______4034::e9a7de841662eb36178653252f65c80d
https://hdl.handle.net/11587/440114
https://hdl.handle.net/11587/440114
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.