Zobrazeno 1 - 10
of 76
pro vyhledávání: '"Marina Tomić"'
Publikováno v:
Mljekarstvo, Vol 72, Iss 1, Pp 43-53 (2022)
The organic food market is constantly growing, while organic yoghurt belongs to the category of the best-selling organic products in the dairy products group. The aim of this study was to determine consumer behaviour in the purchase and consumption o
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2574f2fb7150478d8d3dd96cfadcfc85
Publikováno v:
Journal of Central European Agriculture, Vol 19, Iss 2, Pp 349-367 (2018)
Globalization, international migration and food promotion via media platforms have lead to increased consumption of ethnic food. The main aim of the research is to explore the relation between attitudes and behaviour in the ethnic food purchase and c
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4cc0e7e9eb4d4cc7b978695538b7cc89
Publikováno v:
Journal of Central European Agriculture, Vol 8, Iss 2, Pp 257-268 (2001)
The trend of healthy eating and consumers’ awareness of the connection between diet and own health increased the consumption of the food with reduced content of fat and sugar, i.e. “light” products. In order to satisfy consumers’ needs produc
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/628111ce9eba447891a78f2ad702d33b
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Maksan, Marina Tomić1, Kalit, Milna Tudor2 mtudor@agr.hr, Pavlina, Anamarija3, Mesić, Željka1
Publikováno v:
Dairy / Mljekarstvo. Jan-Mar2022, Vol. 72 Issue 1, p43-53. 11p.
Publikováno v:
Economic Thought & Practice / Ekonomska Misao i Praksa; 2024, Vol. 33 Issue 1, p177-196, 20p
Publikováno v:
Agronomski glasnik : Glasilo Hrvatskog agronomskog društva
Volume 83
Issue 3
Volume 83
Issue 3
Cilj rada je ispitati upoznatost posjetitelja s ponudom turističkih seoskih gospodarstava u Dubrovačko– neretvanskoj županiji (DNŽ) te utvrditi obilježja potražnje i zadovoljstvo posjetitelja ukupnom ponudom. Anketno osobno ispitivanje proved
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Along with growing consumer awareness about the impact of food on health, there is a trend towards increasing fresh fish consumption. At the same time, the demand for organic food is increasing in the modern market. Although fruits, vegetables and nu
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::feb0a6df8080fbd072f97595c4038be9
https://doi.org/10.2478/cjf-2022-0002
https://doi.org/10.2478/cjf-2022-0002