Zobrazeno 1 - 7
of 7
pro vyhledávání: '"Marina, Tokareva"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Alexander Parshin, Ayur Bashkeev, Yuriy Davidenko, Marina Persova, Sergey Iakovlev, Sergey Bukhalov, Nikolay Grebenkin, Marina Tokareva
Publikováno v:
Applied Sciences, Vol 11, Iss 5, p 2060 (2021)
Nowadays in solving geological problems, the technologies of UAV-geophysics, primarily magnetic and gamma surveys, are being increasingly used. However, for the formation of the classical triad of airborne geophysics methods in the UAV version, there
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/af45173e63b94bb2a8ad30beb13aea19
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Marina, Tokareva, Kata, Wermer, Dániel, Cserhalmi, Anna, Tóth Luca, Ágnes, Alberti, Zsombor, Wagenhoffer, Orsolya, Korbacska-Kutasi
Publikováno v:
Magyar Állatorvosok Lapja; Mar2023, Vol. 145 Issue 3, p131-142, 12p
Autor:
Kata, Wermer, Dániel, Cserhalmi, Marina, Tokareva, Zsombor, Wagenhoffer, Orsolya, Korbacska-Kutasi
Publikováno v:
Magyar Állatorvosok Lapja; Nov2022, Vol. 144 Issue 11, p655-667, 13p
Autor:
Tatyana Zubkova, Marina Tokareva
Publikováno v:
Deterministic Artificial Intelligence
The chapter describes the methodology of using artificial intelligence methods to build an integrated environment for computer-aided design components of technological objects based on their classification, integration and configuration. It describes
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::8fd529cce25ae33be60f4224d1c69402
https://doi.org/10.5772/intechopen.88295
https://doi.org/10.5772/intechopen.88295
Autor:
Marina Tokareva, Denis M. Zhilin
Publikováno v:
STATE-OF-THE-ART AND FUTURE PERSPECTIVES.
The paper describes the experience of sessions on chemistry of paintings and chemistry of pencils for 8-10 y.o. pupils and their parents. The session consisted of lecture on the history of paints and pencils and laboratory sub-session where the parti