Zobrazeno 1 - 10
of 34
pro vyhledávání: '"Marin Victoria I."'
Publikováno v:
Open Education Studies, Vol 4, Iss 1, Pp 148-160 (2022)
With the introduction of digital technologies in education and the diversification of learning modalities, research has sought to identify the characteristics of each modality in order to develop successful learning. The Personal Learning Environment
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4a52648190d54bbb9ed2c89a7eb0b86f
Publikováno v:
Bozkurt, Aras and Marin, Victoria I and Lee, Kyungmee and Cefa Sari, Berrin The state of the art in blended learning research in a time of the Covid-19 pandemic: Coronavirus diaries in the educational realm., 2022 . In The Tenth Pan-Commonwealth Forum on Open Learning (PCF10), Calgary, Canada, September 14-16, 2022. [Conference paper]
The Covid-19 pandemic was a crisis on a global scale, and it impacted not only our lives but also our understanding of the educational landscape. There were many waves of the pandemic at varying levels and as these waves hit our globe, the way we liv
Externí odkaz:
http://eprints.rclis.org/43606/
Publikováno v:
In International Journal of Educational Research 2023 118
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
European Distance and E-Learning Network (EDEN) Conference Proceedings. (2):85-94
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=914448
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Handbook of Social Media in Education, Consumer Behavior and Politics, Volume 1 2024:43-63
Publikováno v:
European Distance and E-Learning Network (EDEN) Conference Proceedings. (1):205-214
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=843202
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.