Zobrazeno 1 - 10
of 25
pro vyhledávání: '"Marinšek, Alexander"'
Autor:
Marinsek, Alexander, De Kunst, Sam, Callebaut, Gilles, De Strycker, Lieven, Van der Perre, Liesbet
User mobility in extended reality (XR) can have a major impact on millimeter-wave (mmWave) links and may require dedicated mitigation strategies to ensure reliable connections and avoid outage. The available prior art has predominantly focused on XR
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2407.02636
Autor:
Marinšek, Alexander, Cai, Xuesong, De Strycker, Lieven, Tufvesson, Fredrik, Van der Perre, Liesbet
Publikováno v:
2023 Joint European Conference on Networks and Communications & 6G Summit (EuCNC/6G Summit)
Immersing a user in life-like extended reality (XR) scenery using a head-mounted display (HMD) with a constrained form factor and hardware complexity requires remote rendering on a nearby edge server or computer. Millimeter-wave (mmWave) communicatio
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2312.07356
DOPAMINE: Doppler frequency and Angle of arrival MINimization of tracking Error for extended reality
Autor:
Bedin, Andrea, Marinšek, Alexander, Shahcheraghi, Shaghayegh, Gholian, Nairy Moghadas, Van der Perre, Liesbet
In this paper, we investigate how Joint Communication And Sensing (JCAS) can be used to improve the Inertial Measurement Unit (IMU)- based tracking accuracy of eXtended Reality (XR) Head-Mounted Displays (HMDs). Such tracking is used when optical and
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2212.07764
The wireless communications landscape is anticipated to offer new service levels following the introduction of the millimeter-wave (mmWave) spectrum to consumer electronics. With their broad bandwidths and corresponding multi-Gbps data rates, these m
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2105.13147
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Information Systems July 2022 107
Autor:
Kager, Dalia, Marinšek, Alexander
Elementary and high school students learn about numerous physical phenomena that make up our everyday life. However, physics is most often perceived as boring and only a handful of students remember what they learned in the classroom. Schools nowaday
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=57a035e5b1ae::2b6a2d8ce8e138bc04c0af0c14cb5fc9
https://www.bib.irb.hr/1280765
https://www.bib.irb.hr/1280765
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.