Zobrazeno 1 - 10
of 23
pro vyhledávání: '"Maria Palmar"'
Publikováno v:
In Métodos educativos en salud Edition: Second Edition. 2023:153-182
Publikováno v:
In Métodos educativos en salud Edition: Second Edition. 2023:69-90
Publikováno v:
In Métodos educativos en salud Edition: Second Edition. 2023:109-132
Publikováno v:
In Métodos educativos en salud Edition: Second Edition. 2023:91-108
Publikováno v:
In Métodos educativos en salud Edition: Second Edition. 2023:21-46
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Janise Braga Barros Ferreira, Juan Stuardo Yazlle Rocha, Aldaísa Cassanho Forster, Maria Cristiane Barbosa Galvão, Marcia M Dos Santos, Nayara Ragi Baldoni, Ana Maria Palmar Santos, Samára dos Santos Sampaio, Josiane Maria Donadeli, Maria Neyrian de Fátima Fernandes
Publikováno v:
Repositório Institucional da USP (Biblioteca Digital da Produção Intelectual)
Universidade de São Paulo (USP)
instacron:USP
Research, Society and Development; Vol. 10 No. 10; e471101019154
Research, Society and Development; Vol. 10 Núm. 10; e471101019154
Research, Society and Development; v. 10 n. 10; e471101019154
Research, Society and Development
Universidade Federal de Itajubá (UNIFEI)
instacron:UNIFEI
Universidade de São Paulo (USP)
instacron:USP
Research, Society and Development; Vol. 10 No. 10; e471101019154
Research, Society and Development; Vol. 10 Núm. 10; e471101019154
Research, Society and Development; v. 10 n. 10; e471101019154
Research, Society and Development
Universidade Federal de Itajubá (UNIFEI)
instacron:UNIFEI
Q method, a mixed methods research approach, is used to explore points of view and attitudes towards a specific phenomenon from subjective human perspectives. There has been an increase in the use of digital technologies in education and it has becom
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::5df3b2b585b09e3fb90795d309cfcd8e
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.