Zobrazeno 1 - 10
of 42
pro vyhledávání: '"Mares, Suzanne H. W."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Mares, Suzanne H. W., van der Vorst, Haske, Vermeulen-Smit, Evelien, Lichtwarck-Aschoff, Anna, Verdurmen, Jacqueline E. E., Engels, Rutger C. M. E.
Publikováno v:
Health Education Research, 2012 Apr 01. 27(2), 214-225.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/45110859
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Vermeulen-Smit, Evelien, Mares, Suzanne H. W., Verdurmen, Jacqueline E. E., van der Vorst, Haske, Schulten, Ingrid G. H., Engels, Rutger C. M. E., Vollebergh, Wilma A. M., Leerstoel Vollebergh, Youth in Changing Cultural Contexts
Publikováno v:
Prevention Science, 15(5), 633. Springer New York
Prevention Science, 15, 5, pp. 633-642
Prevention Science, 15, 633-642
Prevention Science, 15, 5, pp. 633-642
Prevention Science, 15, 633-642
Contains fulltext : 133971.pdf (Publisher’s version ) (Closed access) The aim of this study was to examine the effect of a theory-based in-home family intervention (In control: No alcohol!) on adolescent alcohol cognitions via its putative mediator
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::a35a1c4b637fcaa1f442ba99bf1204a4
https://dspace.library.uu.nl/handle/1874/304605
https://dspace.library.uu.nl/handle/1874/304605
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.