Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"Marconi, Cecilia"'
Publikováno v:
Środkowoeuropejskie Studia Polityczne / Central European Political Studies. (4):61-84
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1005005
Autor:
Carnevale Schianca, Gian Piero, Fra, Gian Paolo, Steffanini, Mara, Pogliani, Gabriele, Marconi, Cecilia, Bigliocca, Marcello, Pirisi, Mario
Publikováno v:
In European Journal of Internal Medicine June 2014 25(5):477-481
Autor:
Marconi, Cecilia1, Bellan, Mattia2,3 bellanmattia@yahoo.it, Giarda, Paola1,3, Minisini, Rosalba1, Favretto, Serena1, Burlone, Michela Emma1,2,4, Franzosi, Lisa1, Pirisi, Mario1,2
Publikováno v:
Annals of Gastroenterology. 2017, Vol. 30 Issue 6, p675-681. 7p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
REDI
Fundación CEIBAL
instacron:Fundación CEIBAL
Fundación CEIBAL
instacron:Fundación CEIBAL
This paper analyzes a national technology and education program in Uruguay known as Plan Ceibal. This work studies a sample of over 105,000 students from 4th, 5th, and 6th grade of public primary education in that country. This work aims to assess th
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3056::f7669e9f11cefc7bc8293ba850bdb8f9
Autor:
BAILÓN, Martina, CARBALLO, Mauro, COBO, Cristóbal, MAGNONE, Soledad, MARCONI, Cecilia, MATEU, Matías, SUSUNDAY, Hernán
Publikováno v:
DATA ANALYTICS 2015 : The Fourth International Conference on Data Analytics
REDI
Fundación CEIBAL
instacron:Fundación CEIBAL
REDI
Fundación CEIBAL
instacron:Fundación CEIBAL
In 2007, Plan Ceibal became the first nationwide ubiquitous educational computer program in the world based on the 1:1 model. It is one of the most important programs implemented by Uruguay’s Government to minimize digital divide and is based upon
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3056::89497883aa9a42daffcc495d3575198a
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.