Zobrazeno 1 - 10
of 1 023
pro vyhledávání: '"Marbach-Ad G"'
Autor:
Wheeler LB; Center for Teaching Excellence, University of Virginia, Charlottesville, VA 22904., Thompson KV; College of Computer, Mathematical, and Natural Sciences Teaching and Learning Center, University of Maryland, College Park, MD 20742., Marbach-Ad G; College of Computer, Mathematical, and Natural Sciences Teaching and Learning Center, University of Maryland, College Park, MD 20742., Sheehan P; College of Computer, Mathematical, and Natural Sciences Teaching and Learning Center, University of Maryland, College Park, MD 20742., Bortiatynski JL; Center for Excellence in Science Education, Penn State University, State College, PA 16802., Ghent C; STEM Education Center, Fisher College of Science and Mathematics, Towson University, Towson, MD 21252.
Publikováno v:
CBE life sciences education [CBE Life Sci Educ] 2023 Jun; Vol. 22 (2), pp. ar20.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Barrette-Ng, I.H., Bates, T.C., Warner, J.M., Dinsdale, E.A., Edwards, R.A., Fox, D.F., Furlong, M.A., McFarlane, R.E., Gregg-Jolly, L.A., Sandquist, J.C., Henter, H.J., Butler, M.M., Mel, S.F., Hoskins, S.G., Stevens, L.M., Lee, A.M., Keen, M.G., Petty, T.I., Miller-Kittrell, M., Bradshaw, J.M., Leonard, M., MacKinnon, C.A., Fuentes, J. Cuellar, Moberg-Parker, J., Pires, D., Shapiro, C., Levis-Fitzgerald, M., Sanders, E.R., O’Donnell, L.A., Perry, M.W., Doup, D., Ott, L.E., Carson, S., Page, K.A., Quillin, K.J., Reed, I.K., Millard, C.A., Carillo, D., Pearlman, S.J., Rowedder, H.N., O’Connor, C.M., Warner, D.M., Seitz, H.M., Shanmuganathan, A., Smith, A.C., Balcom, S., Buchner, J., Briken, V., Destefano, J., Fredericksen, B., Hutcheson, S., El-Sayed, N., Frauwirth, K., Lee, V., Marbach-Ad, G., McIver, K., Mosser, D., Shields, P., Song, W., Stein, D.C., Stewart, R., Thompson, K., Yarwood, S., Quimby, B., Tifft, K.E., Reese, M., Fisher, E.J., Verkade, H., Westbay, T.D.
Publikováno v:
Journal of Microbiology & Biology Education
Hypothesis testing is central not only to the scientific method but also to understanding the nature of scientific knowledge. Although it is widely appreciated that students should develop hypothesis-testing skills earlier in their undergraduate care
Autor:
Cleveland A; Corning School of Ocean Studies, Maine Maritime Academy, Castine, Maine, USA., Sezen-Barrie A; School of Learning and Teaching, Research in STEM Education (RISE) Center, University of Maine, Orono, Maine, USA., Marbach-Ad G; College of Computer, Mathematical and Natural Sciences, University of Maryland, College Park, Maryland, USA.
Publikováno v:
Journal of microbiology & biology education [J Microbiol Biol Educ] 2021 Dec 15; Vol. 22 (3). Date of Electronic Publication: 2021 Dec 15 (Print Publication: 2021).
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
McKee KE; College of Computer, Mathematical and Natural Sciences, Teaching and Learning Center, University of Maryland, College Park, Maryland, United States of America., Serrano D; Institute for Research in Electronics and Applied Physics, University of Maryland, College Park, Maryland, United States of America., Girvan M; Institute for Research in Electronics and Applied Physics, University of Maryland, College Park, Maryland, United States of America.; Department of Physics, University of Maryland, College Park, Maryland, United States of America., Marbach-Ad G; College of Computer, Mathematical and Natural Sciences, Teaching and Learning Center, University of Maryland, College Park, Maryland, United States of America.
Publikováno v:
PloS one [PLoS One] 2021 Sep 28; Vol. 16 (9), pp. e0257872. Date of Electronic Publication: 2021 Sep 28 (Print Publication: 2021).
Autor:
Balke, V.L., McDowell, J.V., Bennett, J.A., Hayes, C.J., Tansey, J.T., Bernhard, A.E., Boomer, S.M., Baltzley, M.J., Latham, K.L., Morgan, S.K., Briggs, A.G., Choudhary, M., Myagmarjav, B., Trahan, C., Bavishi, A., Severin, L., Clement, L., Nathaniel, D., Lewis, J., Wong, B., Johnson, E., Cozy, L.M., Callahan, S.M., Darnell, A.H., Aley, S.B., Davis, W.B., Gloss, L.M., Sanchez-Lanier, M., DeBoy, C.A., Dewsbury, B.M., Lowenstein, M.K., Weeks, O.I., Fletcher, G., Moulton, K.D., Serio, V.M., Hatch, A., Movassaghi, M., Ng, A.-K., Duboise, S.M., Gabriel, S.E., Stock-Kupperman, G.L., Hanophy, M.J., Kehoe, L., Burleson, M.L., Hale, R.H., Hughes, L.E., Hung, K., Bulla, G.A., Canam, T.C., Colombo, R.E., Meiners, S.J., Menze, M.A., Novak, J.M., Kucknoor, A.S., Lennon, K.A., Puthoff, D.P., Liao, M.-K., Martinez-Vaz, B.M., Mauro, L.J., Contreras, A., Warner, D.M., Hake, L.E., O’Connor, C.M., May, G.T., Odden, J.P., Ortellado-Canese, J., Canese, J., Galeano, A., Pelzel, H.R., Rowe, G.E., Sanders, E.R., Moberg-Parker, J., Shapiro, C., Ayon, C., Toma, S., Levis-Fitzgerald, M., Seitz, H.M., Shanmuganathan, A., Srougi, M.C., Miller, H.B., Witherow, D.S., Carson, S., Staddon, W.J., Stanton, J.D., Byington, T.C., Stevens, A.M., Marbach-Ad, G., Smith, A.C., Wagner, S.C., Taylor, J., Williams, A.H., Wood, C.R., Palamittam, D.K., Mathis, S.E., Jawahir, N.M., Grotton, A.R.
Publikováno v:
Journal of Microbiology & Biology Education : JMBE
Delaware Technical Community College (DTCC) is one of the pilot schools involved in the Community College Undergraduate Research Initiative (CCURI) which is responding to the call for reform of undergraduate science education. The major tenet of this
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.