Zobrazeno 1 - 10
of 74
pro vyhledávání: '"Marais, Debbie"'
Autor:
Earl, Elizabeth Jane1 (AUTHOR) ejearl1@gmail.com, Marais, Debbie2 (AUTHOR)
Publikováno v:
PLoS ONE. 7/5/2023, Vol. 18 Issue 7, p1-20. 20p.
Autor:
Marais, Debbie
Thesis (PhD (Interdisciplinary Health Sciences. Human Nutrition))--Stellenbosch University, 2008.
Various enabling factors are required to incorporate technology in teaching and learning, moving towards a more learner-centred approach. Although
Various enabling factors are required to incorporate technology in teaching and learning, moving towards a more learner-centred approach. Although
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10019.1/1252
Autor:
Marais, Debbie.
Publikováno v:
Link to the online version.
Dissertation (PhD)--University of Stellenbosch, 2008.
Bibliography. Also available via the Internet.
Bibliography. Also available via the Internet.
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10019.1/1252
Autor:
Petersen, Inge, Marais, Debbie, Abdulmalik, Jibril, Ahuja, Shalini, Alem, Atalay, Chisholm, Dan, Egbe, Catherine, Gureje, Oye, Hanlon, Charlotte, Lund, Crick, Shidhaye, Rahul, Jordans, Mark, Kigozi, Fred, Mugisha, James, Upadhaya, Nawaraj, Thornicroft, Graham
Publikováno v:
Health Policy and Planning, 2017 Jun 01. 32(5), 699-709.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/48509296
Publikováno v:
Nutrition & Health; Jun2022, Vol. 28 Issue 2, p219-227, 9p
Publikováno v:
BMC Public Health, Vol 12, Iss 1, p 402 (2012)
Abstract Background The rate of mother-to-child transmission of HIV, occurring during pregnancy, delivery/labour and breastfeeding, still remains high in Sub-Saharan Africa (SSA). The World Health Organization recommends HIV infected mothers exclusiv
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d4c710baabb8488fa8c034d6a3994385
Table S1. Characteristics of participants involved in the six FGDs. (DOCX 29Â kb)
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::29128dc15b474869e31de40243740b5e
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Perinatal Education; 2021, Vol. 30 Issue 2, p71-77, 7p