Zobrazeno 1 - 10
of 762
pro vyhledávání: '"Manzey"'
Publikováno v:
Patient Preference and Adherence, Vol Volume 15, Pp 1991-2007 (2021)
Sonal Ghura Mansukhani,1 Elizabeth A MacLean,2 Laura L Manzey,2 Carl J Possidente,2 Joseph C Cappelleri,2 Linda S Deal2 1Patient Centered Outcomes Research, Evidera, Waltham, Massachusetts, USA; 2Medical Outcomes Specialists (EAM, LLM, CJP); Patient
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c4d735f77d8344d598704c225ff9a7f8
Publikováno v:
In Behavioural Brain Research 5 March 2024 460
Publikováno v:
In Computers in Human Behavior January 2024 150
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Computers in Human Behavior: Artificial Humans August-December 2023 1(2)
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Scientific Reports, Vol 12, Iss 1, Pp 1-10 (2022)
Abstract Technological advancements are ubiquitously supporting or even replacing humans in all areas of life, bringing the potential for human-technology symbiosis but also novel challenges. To address these challenges, we conducted three experiment
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e9778b4df29b4247a3528953cfa0627e
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Maria Fasshauer, Gesine Schuermann, Norbert Gebert, Horst von Bernuth, Sigune Goldacker, Renate Krueger, Petra Manzey, Gundula Notheis, Henrike Ritterbusch, Uwe Schauer, Ilka Schulze, Volker Umlauf, Steffi Widmann, Ulrich Baumann
Publikováno v:
Central European Journal of Immunology, Vol 46, Iss 2, Pp 244-249 (2021)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f563a614914c4356b8069e95efc9df32
Autor:
Manzey, Christine L.
Coteaching has been proposed as an apprenticeship model of student teaching that helps candidates maximize their learning through high levels of collaboration with their partnering classroom teachers. Yet, what this collaboration looks like and how i
Externí odkaz:
http://rave.ohiolink.edu/etdc/view?acc_num=toledo1288733237