Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"Manu, Mari"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Vesisenaho, Mikko, Lakkala, Minna, Manu, Mari, Pöysä-Tarhonen, Johanna, Kallunki, Veera, Kyllönen, Mari, Toom, Auli, Peltonen, Marika, Häkkinen, Päivi
Teamwork and collaboration skills are regarded as essential proficiencies in the current worlds of work, study and everyday life. A relevant question is whether and how pre-service teachers have opportunities to begin acquiring professional collabora
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1222::e003499079f5d1a942c4f8acd68e6ced
http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202306013417
http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202306013417
Autor:
Kontturi, Heikki, Seppänen, Viivi, Impiö, Niina, Järvelä, Sanna, Näykki, Piia, Häkkinen, Päivi, Kyllönen, Mari, Manu, Mari, Peltonen, Marika, Vesisenaho, Mikko, Kukkonen, Jari, Penttinen, Silja, Kortelainen, Arto, Nguyen, Thang, Veermans, Marjaana, Frangou, Satu-Maarit, Väätäjä, Janne
Yhteiskunnallisen muutoksen kiihtyessä on muuttuneisiin osaamistarpeisiin reagoitava myös koulutuksessa. Uudeksi kansalaistaidoksi ja ammatillisen osaamisen ytimeksi on nousemassa kyky uudistua ja sopeutua jat-kuvaan muutokseen. Suomalaisen koulutu
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1222::c92eb8be806eff2fe4c56c0935c40e6b
http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202012287393
http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202012287393
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Paakkari, Leena, Balch-Crystal, Elizabeth, Manu, Mari, Ruotsalainen, Jenni, Salminen, Jenni, Ulvinen, Emmi, Torppa, Minna
Publikováno v:
In The Lancet 4-10 February 2023 401(10374):343-344
Autor:
Onkamo, Tiina, Manu, Mari
Tutkielman tarkoituksena on analysoida Facebookissa julkaistujen tilapäivitysten teemoja. Teemat on luokiteltu kolmeen pääluokkaan Collinin (2009) luoman mallin mukaan, mutta esitämme siihen joitakin muutosehdotuksia. Selvitämme myös, vaikuttaa
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1222::c99cdf7696c968ec97fce6a0f0c8145e
http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201005121770
http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201005121770
Autor:
Suvi Karjalainen, Silvennoinen Minna, Manu Mari, Malinen Anita, Parviainen Tiina, Vesisenaho Mikko
Publikováno v:
University of Jyväskylä
The aim of our research is to investigate what methods can be used to explore learning experiences. In this case example, we describe how we extracted quantitative and qualitative data reflecting learning experiences from simulation-based learning (S
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::7e7bebd70b6909518635729f28428c15
https://www.eapril.org/sites/default/files/2022-04/proceedings_2021_0.pdf
https://www.eapril.org/sites/default/files/2022-04/proceedings_2021_0.pdf