Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"Mansour, Kaouther"'
Publikováno v:
International Journal of Contemporary Hospitality Management, 2023, Vol. 36, Issue 6, pp. 1844-1867.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJCHM-12-2022-1523
Autor:
Ben Mansour, Kaouther
Publikováno v:
Journal of Business & Industrial Marketing, 2016, Vol. 31, Issue 8, pp. 982-994.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JBIM-10-2016-271
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Transactions on Emerging Telecommunications Technologies; Jan2022, Vol. 33 Issue 1, p1-19, 19p
Autor:
Kooli, Kaouther1 kkooli@bournemouth.ac.uk, Mansour, Kaouther Ben2 benmansour_kaouther@yahoo.fr, Cornwell, Victoria3
Publikováno v:
Journal of Customer Behaviour. 2016, Vol. 15 Issue 1, p81-95. 15p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Mansour, Kaouther Ben1 benmansour_kaouther@yahoo.fr, Kooli, Kaouther2 kkooli@bournemouth.ac.uk, Utama, Rizky3 utama.rizky@gmail.com
Publikováno v:
Journal of Customer Behaviour. Spring2014, Vol. 13 Issue 1, p25-42. 18p. 1 Diagram, 5 Charts.
Autor:
Ben Mansour, Kaouther, Bouslama, Néji
Publikováno v:
Revue Marocaine de Recherche en Management et Marketing, Vol 1, Iss 12, Pp 1-20 (2012)
L’objectif de cette étude est d’analyser le rôle direct de l’innovativité du consommateur en matière d’adoption de la banque par internet, et indirect à travers la réduction du risque perçu et le développement d’une attitude favorab
Publikováno v:
International Journal of Technology Marketing; January 2014, Vol. 9 Issue: 3 p305-319, 15p