Zobrazeno 1 - 10
of 93
pro vyhledávání: '"Mansfield, Caroline F"'
Publikováno v:
In Teaching and Teacher Education August 2022 116
Publikováno v:
In Teaching and Teacher Education February 2016 54:77-87
Publikováno v:
Australian Journal of Environmental Education, 2014 Dec 01. 30(2), 167-186.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26422865
Autor:
Mansfield, Caroline F., Beltman, Susan
Publikováno v:
In International Journal of Educational Research 2014 65:54-64
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Klassen, Robert M., Aldhafri, Said, Mansfield, Caroline F., Purwanto, Edy, Siu, Angela F. Y., Wong, Marina W., Woods-McConney, Amanda
Publikováno v:
The Journal of Experimental Education, 2012 Jan 01. 80(4), 317-337.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26594358
Publikováno v:
In Teaching and Teacher Education April 2012 28(3):357-367
Autor:
Cake, Martin, Bell, Melinda, Cobb, Kate, Feakes, Adele, Hamood, Wendy, Hughes, Kirsty, King, Eva, Mansfield, Caroline F, Mcarthur, Michelle, Matthew, Susan, Mossop, Liz, Rhind, Susan, Schull, Daniel, Zaki, Sanaa
Publikováno v:
Cake, M, Bell, M, Cobb, K, Feakes, A, Hamood, W, Hughes, K, King, E, Mansfield, C F, Mcarthur, M, Matthew, S, Mossop, L, Rhind, S, Schull, D & Zaki, S 2021, ' Employability as a guiding outcome in veterinary education ', Frontiers in Veterinary Science . https://doi.org/10.3389/fvets.2021.687967
This paper presents a mini-review of employability as a guiding outcome in veterinary education—its conceptualisation, utility, core elements and dimensions, and pedagogical approaches—through a summary of the findings of a major international pr
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3094::9c7f3819ce33319dacceeaa6dfa00ac7
https://hdl.handle.net/20.500.11820/6bf9991f-ad1b-4f15-9809-2868216744f3
https://hdl.handle.net/20.500.11820/6bf9991f-ad1b-4f15-9809-2868216744f3
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Teaching and Teacher Education 2010 26(7):1404-1415