Zobrazeno 1 - 10
of 44
pro vyhledávání: '"Manoli, Constantinos"'
Autor:
Manoli, Constantinos C.
This study investigated the relationship between children's environmental perceptions and their ecological actions before and after attending Earthkeepers, an earth education program. Participants were 604 4th, 5th, and 6th grade students from 14 sch
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10150/193939
Autor:
Pedaste, Margus *, Mäeots, Mario, Siiman, Leo A., de Jong, Ton, van Riesen, Siswa A.N., Kamp, Ellen T., Manoli, Constantinos C., Zacharia, Zacharias C., Tsourlidaki, Eleftheria
Publikováno v:
In Educational Research Review February 2015 14:47-61
Autor:
Zacharia, Zacharias C., Manoli, Constantinos, Xenofontos, Nikoletta, de Jong, Ton, Pedaste, Margus, van Riesen, Siswa A. N., Kamp, Ellen T., Mäeots, Mario, Siiman, Leo, Tsourlidaki, Eleftheria
Publikováno v:
Educational Technology Research and Development, 2015 Apr 01. 63(2), 257-302.
Externí odkaz:
http://www.jstor.org/stable/24546602
Autor:
Manoli, Constantinos C., Johnson, Bruce, Hadjichambis, Andreas Ch., Hadjichambi, Demetra, Georgiou, Yiannis, Ioannou, Hara
Publikováno v:
In Studies in Educational Evaluation June 2014 41:29-37
Autor:
de Jong, Ton, Weinberger, Armin, Girault, Isabelle, Kluge, Anders, Lazonder, Ard W., Pedaste, Margus, Ludvigsen, Sten, Ney, Muriel, Wasson, Barbara, Wichmann, Astrid, Geraedts, Caspar, Giemza, Adam, Hovardas, Tasos, Julien, Rachel, van Joolingen, Wouter R., Lejeune, Anne, Manoli, Constantinos C., Matteman, Yuri, Sarapuu, Tago, Verkade, Alex, Vold, Vibeke, Zacharia, Zacharias C.
Publikováno v:
Educational Technology Research and Development, 2012 Oct 01. 60(5), 883-901.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/23271650
Publikováno v:
Educational Technology Research and Development, 2011 Jun 01. 59(3), 399-424.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/41414948
Publikováno v:
CEPS Journal 11 (2021) 1, S. 49-65
Cilj raziskave je bil oceniti okoljski svetovni nazor in skrb za okolje učencev od četrtega do sedmega razreda v Sloveniji. Lestvica nove eko-loške paradigme za otroke je bila prevedena in validirana za uporabo s slovenskimi osnovnošolci (N = 310
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::d400092f7bd548629870b273c2c5348a
https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?id=128593
https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?id=128593
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
CEPS Journal; 2021, Vol. 11 Issue 1, p49-65, 17p
Publikováno v:
Journal of Environmental Education. Summer2007, Vol. 38 Issue 4, p3-13. 11p. 2 Diagrams, 3 Charts.