Zobrazeno 1 - 10
of 21
pro vyhledávání: '"Manolev, Jamie"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Critical Studies in Education; Dec2024, Vol. 65 Issue 5, p494-512, 19p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Australian schools use fixed-term and permanent exclusionary practices to help ‘manage’ unproductive student behaviour (Sullivan et al. 2014). Under Australia’s federal system of governance, the use of such exclusionary practices is guided by s
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::d9d2d9a7bb624d2809b1ff3c1a394b67
https://hdl.handle.net/11541.2/144516
https://hdl.handle.net/11541.2/144516
This Key Issues paper presents an overview of the publicly available data concerning the use of fixed-term and permanent exclusions in four states: Queensland, South Australia, Victoria and Western Australia.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::f868fd8d61ab919c763fa7fe78129e1b
https://hdl.handle.net/11541.2/144743
https://hdl.handle.net/11541.2/144743
The School Exclusions Study aims to investigate the extent to which exclusionary practices such as suspensions and exclusions are used by schools across Australia to discipline students and manage diverse student populations; the reasons why students
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::073beeec21770404bece2f7bbb3b183d
https://hdl.handle.net/11541.2/144512
https://hdl.handle.net/11541.2/144512
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Conversation (Conversation Media Group Ltd); 8/3/2022, p1-1, 1p
Autor:
Jamie Manolev, Sigrid Hartong
Publikováno v:
Jamie Manolev
The increasing platformization of contemporary education is reshaping schooling in a multitude of ways, including the relationship parents have with their children’s education. While a growing number of research is revealing the influential impacts