Zobrazeno 1 - 10
of 292
pro vyhledávání: '"Manly T"'
Autor:
Dunning, D. L., Parker, J., Griffiths, K., Bennett, M., Archer-Boyd, A., Bevan, A., Ahmed, S., Griffin, C., Foulkes, L., Leung, J., Sakhardande, A., Manly, T., Kuyken, W., Williams, J.M.G., Blakemore, S.-J., Dalgleish, T.
Publikováno v:
Cognition & Emotion; Nov2024, Vol. 38 Issue 7, p1122-1134, 13p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Fuentes-Claramonte P, Santo-Angles A, Argila-Plaza I, Lechón M, Guardiola-Ripoll M, Almodóvar-Payá C, Cullen B, Evans JJ, Manly T, Gee A, Maristany M, Sarró S, Pomarol-Clotet E, McKenna PJ, Salvador R
Publikováno v:
BRAIN IMAGING AND BEHAVIOR
r-FSJD: Repositorio Institucional de Producción Científica de la Fundació Sant Joan de Déu
Fundació Sant Joan de Déu
r-FSJD. Repositorio Institucional de Producción Científica de la Fundació Sant Joan de Déu
instname
r-FSJD: Repositorio Institucional de Producción Científica de la Fundació Sant Joan de Déu
Fundació Sant Joan de Déu
r-FSJD. Repositorio Institucional de Producción Científica de la Fundació Sant Joan de Déu
instname
The Computerised Multiple Elements Test (CMET) is a novel executive task to assess goal management and maintenance suitable for use within the fMRI environment. Unlike classical executive paradigms, it resembles neuropsychological multi-elements test
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::3a8a951cd1d6bd7e6e53fa7ef7c85302
http://fundanet.fsjd.org/Publicaciones/ProdCientif/PublicacionFrw.aspx?id=18901
http://fundanet.fsjd.org/Publicaciones/ProdCientif/PublicacionFrw.aspx?id=18901
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
BackgroundAcademic underachievement often accompanies the symptoms of inattention and hyperactivity/ impulsivity associated with ADHD. The aim of the present study is to establish whether learning difficulties have the same cognitive origins in this
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::dfc855fa6c9eb8c19f7626788553dc22
Autor:
Cornish, K. M.1,2,3 kim.cornish@mcgill.ca, Manly, T.4, Savage, R.3, Swanson, J.5, Morisano, D.1,3, Butler, N.6, Grant, C.7, Cross, G.8, Bentley, L.8, Hollis, C. P.7
Publikováno v:
Molecular Psychiatry. Jul2005, Vol. 10 Issue 7, p686-698. 13p.