Zobrazeno 1 - 10
of 51
pro vyhledávání: '"Mankin, Emily A."'
We find that rats, like primates and humans, perform better on the random dot motion task when they take more time to respond. We provide evidence that this improvement is due to stimulus integration. Rats increase their response latency modestly as
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1206.0311
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Mankin, Emily A., Sparks, Fraser T., Slayyeh, Begum, Sutherland, Robert J., Leutgeb, Stefan, Leutgeb, Jill K.
Publikováno v:
Proceedings of the National Academy of Sciences of the United States of America, 2012 Nov . 109(47), 19462-19467.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/41830231
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
M Aghajan, Zahra, Schuette, Peter, Fields, Tony A, Tran, Michelle E, Siddiqui, Sameed M, Hasulak, Nicholas R, Tcheng, Thomas K, Eliashiv, Dawn, Mankin, Emily A, Stern, John, Fried, Itzhak, Suthana, Nanthia
Publikováno v:
Current biology : CB, vol 27, iss 24
The theta rhythm-a slow (6-12 Hz) oscillatory component of the local field potential-plays a critical role in spatial navigation and memory by coordinating the activity of neuronal ensembles within the medial temporal lobe (MTL). Although theta has b
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______325::4d948dd46cf7008ea30cbe71ffc46e8a
https://escholarship.org/uc/item/8x123584
https://escholarship.org/uc/item/8x123584
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.