Zobrazeno 1 - 10
of 36
pro vyhledávání: '"Mandy SH"'
Autor:
Dorothée Behr, Mandy Sha
Publikováno v:
Translation and Interpreting : the International Journal of Translation and Interpreting Research, Vol 10, Iss 2, Pp 1-4 (2019)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1734e44585a74b0fa20fb424731a0527
Publikováno v:
PLoS ONE, Vol 16, Iss 9, p e0257873 (2021)
Closed-system drug transfer devices (CSTDs) are used to prevent occupational exposure to hazardous drugs in health care providers. They are considered Class II medical devices by the US FDA and are cleared but not approved before marketing. While com
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b780054f1752427db2aa00c0a52269b7
Publikováno v:
Translation and Interpreting : the International Journal of Translation and Interpreting Research, Vol 10, Iss 2, Pp 142-158 (2018)
This study seeks to provide a starting point in the survey translation and user experience literatures about facilitating entry to online survey questionnaires among limited English speakers in the United States. We present results from an assessment
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/49cf54621a2b4771b2db8fe3c25f4d33
Publikováno v:
Journal of the Scholarship of Teaching and Learning, Vol 17, Iss 4 (2017)
In this study, the use of concept mapping as a method to prepare for high fidelity simulated learning experiences was investigated. Fourth year baccalaureate nursing students were taught how to use concept maps as a way to prepare for high fidelity s
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/059094eb3bd0453a862e466bc3c649a9
Publikováno v:
Translation and Interpreting : the International Journal of Translation and Interpreting Research, Vol 8, Iss 1 (2016)
The inherent challenge of managing the translation of multilingual materials for global research is to develop a systematic translation process considering the varying translation expertise and resources available locally. In the United States, consu
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ca5178bb99de4f5daf193e89ff1819eb
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.