Zobrazeno 1 - 10
of 64
pro vyhledávání: '"Mandin Henry"'
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 6, Iss 1, p 37 (2006)
Abstract Background During evolution from novice to expert, knowledge structure develops into an abridged network organized around pathophysiological concepts. The objectives of this study were to examine the change in knowledge structure in medical
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9ed13e55488545b9992cc19e2f097be6
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 4, Iss 1, p 23 (2004)
Abstract Background Pencil-and-paper examination formats, and specifically the standard, five-option multiple-choice question, have often been questioned as a means for assessing higher-order clinical reasoning or problem solving. This study firstly
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/aef248aaab424967b47d2ca44c90b4bc
Autor:
Devins, Gerald M., Paul, Leendert C., Barré, Paul E., Mandin, Henry, Taub, Kenneth, Binik, Yitzchak M.
Publikováno v:
In Journal of Clinical Epidemiology 2003 56(4):326-331
Autor:
Murphy, Sean W., Foley, Robert N., Barrett, Brendan J., Kent, Gloria M., Morgan, Janet, Barré, Paul, Campbell, Patricia, Fine, Adrian, Goldstein, Marc B., Handa, S. Paul, Jindal, Kailash K., Levin, Adeera, Mandin, Henry, Muirhead, Norman, Richardson, Robert M.A., Parfrey, Patrick S. *
Publikováno v:
In Kidney International June 2000 57(6):2557-2563
Autor:
Murphy, Sean W., Foley, Robert N. *, Barrett, Brendan J., Kent, Gloria M., Morgan, Janet, Barré, Paul, Campbell, Patricia, Fine, Adrian, Goldstein, Marc B., Handa, S. Paul, Jindal, Kailash K., Levin, Adeera, Mandin, Henry, Muirhead, Norman, Richardson, Robert M.A., Parfrey, Patrick S.
Publikováno v:
In Kidney International April 2000 57(4):1720-1726
Autor:
McLaughlin, Kevin1 (AUTHOR), Mandin, Henry1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Medical Education. Dec2001, Vol. 35 Issue 12, p1135-1142. 8p.
Autor:
Mandin, Henry
Publikováno v:
Clinical & Investigative Medicine. Feb2000, Vol. 23 Issue 1, p70. 11p. 3 Diagrams.
Autor:
Mandin, Henry
Publikováno v:
Clinical & Investigative Medicine. Feb2000, Vol. 23 Issue 1, p106. 3p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.