Zobrazeno 1 - 10
of 508
pro vyhledávání: '"Mandell, L."'
Autor:
Giuffrida A, Saia-Owenby C, Andriano C, Beall D, Bailey-Classen A, Buchanan P, Budwany R, Desai MJ, Comer A, Dudas A, Tieppo Francio V, Grace W, Gill B, Grunch B, Goldblum A, Garcia RA, Lee DW, Lavender C, Lawandy M, Mandell L, Mata R, Rabii M, Patel K, Patel RG, Patel AA, Sayed D, Singh G, Strand N, Tate J, Schatman ME, Deer T
Publikováno v:
Journal of Pain Research, Vol Volume 17, Pp 3587-3599 (2024)
Anthony Giuffrida,1 Christy Saia-Owenby,2 Chris Andriano,3,* Douglas Beall,4,* Ashley Bailey-Classen,5,* Patrick Buchanan,6,* Ryan Budwany,7,* Mehul J Desai,8,* Ashley Comer,9,* Andrew Dudas,10,* Vinicius Tieppo Franci
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9103d8ab1c164db981899ec5aaca51c0
Autor:
Mandell, L. A., Wunderink, R.
Publikováno v:
Clinical Infectious Diseases, 2012 Apr . 54(8), 1134-1136.
Externí odkaz:
http://dx.doi.org/10.1093/cid/cis045
Autor:
Mandell, L
Publikováno v:
BMJ: British Medical Journal, 2010 Jul 01. 341(7763), 59-60.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/20734732
Publikováno v:
In International Journal of Antimicrobial Agents 2004 23(5):421-429
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Quarterly Banking Review / רבעון לבנקאות, 1980 Apr 01. י"ט(74), 15-26.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/24043407
Stationers' Register Online: A Case Study of a Byte-Reduced TEI Schema for Digitization (tei_corset)
Publikováno v:
Journal of the Text Encoding Initiative, Vol 6 (2014)
This article examines the process of customization, digitization, up-conversion, and proofreading that took place as part of the Stationers' Register Online (SRO) project at the University of Oxford. This pilot SRO project received institutional fund
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.