Zobrazeno 1 - 10
of 13
pro vyhledávání: '"Mandelid, M.B."'
Yes
Physically active learning (PAL) has emerged as a promising way of eliciting health and education-based outcomes for pupils. Concurrently, research suggests large variability in how PAL is perceived, operationalized, and prioritized in pract
Physically active learning (PAL) has emerged as a promising way of eliciting health and education-based outcomes for pupils. Concurrently, research suggests large variability in how PAL is perceived, operationalized, and prioritized in pract
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10454/19568
Autor:
Mandelid, M.B., Resaland, G.K., Lerum, O., Teslo, S., Chalkley, Anna, Singh, A., Bartholomew, J., Daly-Smith, Andy, Thurston, M., Tjomsland, H.E.
Yes
This paper explores teachers’ educational values and how they shape their judgements about physically active learning (PAL). Twenty one teachers from four primary schools in Norway participated in focus groups. By conceptualising PAL as a
This paper explores teachers’ educational values and how they shape their judgements about physically active learning (PAL). Twenty one teachers from four primary schools in Norway participated in focus groups. By conceptualising PAL as a
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10454/19243
Autor:
Chalkley, Anna, Mandelid, M.B., Thurston, M., Daly-Smith, Andy, Singh, A., Huiberts, I., Archbold, V.S.J., Resaland, G.K., Tjomsland, H.E.
Yes
The adoption of physically active learning (PAL) in schools is becoming more widespread. To understand how PAL is being used in different countries and explore if and how methods and strategies differ, this paper draws cross-national compari
The adoption of physically active learning (PAL) in schools is becoming more widespread. To understand how PAL is being used in different countries and explore if and how methods and strategies differ, this paper draws cross-national compari
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10454/19244
Autor:
Teslo, S., Jenssen, E.S., Thurston, M., Mandelid, M.B., Resaland, G.K., Chalkley, A.E., Tjomsland, H.E.
Publikováno v:
In Teaching and Teacher Education December 2023 136
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.