Zobrazeno 1 - 10
of 82
pro vyhledávání: '"Manchanda, Rajesh V."'
Autor:
Dyck, Bruno1 (AUTHOR) bruno.dyck@umanitoba.ca, Manchanda, Rajesh V.2 (AUTHOR) raj.manchanda@umanitoba.ca, Vagianos, Savanna3 (AUTHOR), Bernardin, Michèle3 (AUTHOR)
Publikováno v:
Business & Society Review (00453609). Jun2023, Vol. 128 Issue 2, p195-216. 22p. 1 Chart.
Autor:
Ngan Vo1 von@myumanitoba.ca, Manchanda, Rajesh V.1
Publikováno v:
AMA Summer Academic Conference Proceedings. 2023, Vol. 34, p407-411. 5p.
Publikováno v:
Journal of Social Marketing, 2017, Vol. 8, Issue 2, pp. 202-219.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JSOCM-10-2016-0061
Autor:
Bullard, Olya, Manchanda, Rajesh V.
Publikováno v:
Journal of Consumer Psychology, 2017 Jul 01. 27(3), 302-317.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26618213
Publikováno v:
Journal of Education for Business; Oct2023, Vol. 98 Issue 7, p359-366, 8p, 3 Charts
Autor:
Dahl, Darren W.1 dahld@ms.umanitoba.ca, Manchanda, Rajesh V.1 Raj_Manchanda@umanitoba.ca, Argo, Jennifer J.2
Publikováno v:
Journal of Consumer Research. Dec2001, Vol. 28 Issue 3, p473-481. 9p. 1 Chart.
Autor:
Bullard, Olya, Manchanda, Rajesh V.
Publikováno v:
Marketing Letters, 2013 Jun 01. 24(2), 177-189.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/24571181
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Saqib, Najam, Manchanda, Rajesh V.
Publikováno v:
Journal of Product & Brand Management, 2008, Vol. 17, Issue 2, pp. 73-81.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/10610420810864685
Publikováno v:
In Journal of Business Research 2011 64(1):12-17