Zobrazeno 1 - 10
of 20
pro vyhledávání: '"Mancenido, Zid"'
Responsive teaching is a highly effective strategy that promotes student learning. In math classrooms, teachers might "funnel" students towards a normative answer or "focus" students to reflect on their own thinking, deepening their understanding of
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2208.04715
Autor:
Demszky, Dorottya, Liu, Jing, Mancenido, Zid, Cohen, Julie, Hill, Heather, Jurafsky, Dan, Hashimoto, Tatsunori
In conversation, uptake happens when a speaker builds on the contribution of their interlocutor by, for example, acknowledging, repeating or reformulating what they have said. In education, teachers' uptake of student contributions has been linked to
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2106.03873
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.