Zobrazeno 1 - 10
of 64
pro vyhledávání: '"Manca, Annalisa"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Manca, Annalisa, Capsoni, Simona, Di Luzio, Anna, Vignone, Domenico, Malerba, Francesca, Paoletti, Francesca, Brandi, Rossella, Arisi, Ivan, Cattaneo, Antonino, Levi-Montalcini, Rita
Publikováno v:
Proceedings of the National Academy of Sciences of the United States of America, 2012 Feb 01. 109(6), 2009-2014.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/41477063
Autor:
Torre, Dario1 Dario.torre@usuhs.edu, Manca, Annalisa2, Durning, Steven1, Janczukowicz, Janusz3, Taylor, David4, Cleland, Jennifer5
Publikováno v:
Perspectives on Medical Education. Jun2017, Vol. 6 Issue 3, p205-208. 4p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Lafferty, Natalie T.1 (AUTHOR) n.t.lafferty@dundee.ac.uk, Manca, Annalisa1 (AUTHOR)
Publikováno v:
International Review of Psychiatry. Apr2015, Vol. 27 Issue 2, p85-96. 12p.
Autor:
Manca, Annalisa, Whitworth, Andrew
Publikováno v:
Manca, A & Whitworth, A 2018, ' Social Media and Workplace Practice in Higher Education Institutions: A review ', The Journal of Social Media in Society, vol. 7, no. 1, pp. 151-183 .
This literature review investigates how the impact of social media has been studied with regard to a broad range of higher education workplace practices, that extend beyond teaching and learning, into areas such as research, administration, professio
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3818::14381ad476cbaba3fd1f3b4b0ef75679
http://www.thejsms.org/index.php/TSMRI/article/view/248
http://www.thejsms.org/index.php/TSMRI/article/view/248
Publikováno v:
Italian Journal of Educational Technology, Vol 25, Iss 1 (2017)
With the large migratory flows now being witnessed globally, providing social and educational services “for all” is becoming a pressing concern in all regions of the world (Barlett, 2015). Despite numerous ef- forts, children with a migrant and r
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Meli, Giovanni, Manca, Annalisa, La Marca, Valeria, Scopa, Chiara, Ruggeri, Federica, Scardigli, Raffaella, Cattaneo, Antonino
Publikováno v:
In Neurobiology of Aging March 2016 39 Supplement 1:S22-S22