Zobrazeno 1 - 6
of 6
pro vyhledávání: '"Man, Hillarie"'
Publikováno v:
Behavior Research Methods; Aug2024, Vol. 56 Issue 5, p4786-4801, 16p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Man, Hillarie, Coffey, Joseph
Shifts in the syntactic composition of children's early vocabulary are consistent across languages, with nouns and social words being learned prior to predicates and closed class items. Previous research suggests that in English, words that are both
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::a1daf7dd2b0eb0665ae6cdd84a79fd89
In alphabetic languages, children first learn to read words aloud by sounding them out letter-by-letter (Coltheart et al., 2001; Gough & Tunmer, 1986; Harm & Seidenberg, 2004). However, over time, children learn to recognise written words as wholes a
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::e7c6f7fd5cf6689a0c026e9ac9c9c074
Autor:
Donnellan, Ed, Özder, Levent Emir, Man, Hillarie, Grzyb, Beata, Gu, Yan, Vigliocco, Gabriella
Publikováno v:
Proceedings of the Annual Meeting of the Cognitive Science Society, vol 44, iss 44
Theories suggest that representational gestures depicting properties of referents in accompanying speech could facilitate language production and comprehension. In order to shed light on how gesture and speech are coordinated during production, we in
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______325::7665635506ddf5c8c55c6bff1f3c55f8
https://escholarship.org/uc/item/7w349725
https://escholarship.org/uc/item/7w349725