Zobrazeno 1 - 10
of 278
pro vyhledávání: '"Malykh S"'
Publikováno v:
ITM Web of Conferences, Vol 6, p 02010 (2016)
Structural equation modelling (SEM) has become an important tool in behaviour genetic research. The application of SEM for multivariate twin analysis allows revealing the structure of genetic and environmental factors underlying individual difference
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b3be0a10b8c84cca8cc99d713095e2a0
Publikováno v:
ITM Web of Conferences, Vol 6, p 03005 (2016)
In this article we presented the computerized tools for psychological studies of memory. The importance of implementing computerized automated tools for psychological studies is discussed. It has been shown that this tools can be used both for cross-
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3054b180f97248388baf7180dbd8e9f1
Autor:
Malykh, S., Tarasov, S., Baeva, I., Nikulchev, E., Kolyasnikov, P., Ilin, D., Marnevskaia, I., Malykh, A., Ismatullina, V., Kuzmina, Y.
Publikováno v:
In Heliyon April 2023 9(4)
Autor:
Kazantseva, A., Davydova, Yu., Enikeeva, R., Lobaskova, M., Mustafin, R., Malykh, S., Takhirova, Z., Khusnutdinova, E.
Publikováno v:
In Heliyon October 2020 6(10)
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kazantseva, A., Gaysina, D., Kutlumbetova, Yu., Kanzafarova, R., Malykh, S., Lobaskova, M., Khusnutdinova, E.
Publikováno v:
In Progress in Neuropsychopharmacology & Biological Psychiatry 2 January 2015 56:58-65
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.