Zobrazeno 1 - 10
of 48
pro vyhledávání: '"Malykh, Sergey B."'
Publikováno v:
Psychology in Russia: State of Art, Vol 10, Iss 1, Pp 95-104 (2017)
This article presents the results of a study of mathematical fluency in high school students. We provide a definition of mathematical fluency and illustrate the relevance of the research by presenting an overview of studies examining mathematical flu
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8cac0e2e1f8a4bdfbfe98847d1baecc0
Publikováno v:
In Procedia - Social and Behavioral Sciences 17 October 2016 233:313-317
Autor:
Kovas, Yulia, Garon-Carrier, Gabrielle, Boivin, Michel, Petrill, Stephen A., Plomin, Robert, Malykh, Sergey B., Spinath, Frank, Murayama, Kou, Ando, Juko, Bogdanova, Olga Y., Brendgen, Mara, Dionne, Ginette, Forget-Dubois, Nadine, Galajinsky, Eduard V., Gottschling, Juliana, Guay, Frédéric, Lemelin, Jean-Pascal, Logan, Jessica A.R., Yamagata, Shinji, Shikishima, Chizuru, Spinath, Birgit, Thompson, Lee A., Tikhomirova, Tatiana N., Tosto, Maria G., Tremblay, Richard, Vitaro, Frank
Publikováno v:
In Personality and Individual Differences July 2015 80:51-63
Autor:
Kovas, Yulia, Voronin, Ivan, Kaydalov, Andrey, Malykh, Sergey B., Dale, Philip S., Plomin, Robert
Publikováno v:
Psychological Science, 2013 Oct 01. 24(10), 2048-2056.
Externí odkaz:
http://www.jstor.org/stable/24539399
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kovas, Yulia, Garon-Carrier, Gabrielle, Boivin, Michel, Petrill, Stephen, A., Plomin, Robert, Malykh, Sergey, B., Spiath, Frank, Murayama, Kou, Ando, Juko, Bogdanova, Olga, Brendgen, Mara, Dionne, Ginette, Forget-Dubois, Nadine, Galajinsky, Eduard V., Gottschling, Juliana, Guay, Frederic, Lemelin, Jean-Pascal, Logan, Jessica, A. R., Yamagata, Shinji, Shikishima, Chizuru, Spinath, Birgit, Thompson, Lee, A., Tikhomirova, Tatiana, N., Tosto, Maria, G., Tremblay, Richard, Vitaro, Frank
Little is known about why people differ in their levels of academic motivation. This study explored the etiology of individual differences in enjoyment and self-perceived ability for several school subjects in nearly 13,000 twins aged 9 to 16 from 6
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::9decba7db63cb3e2b2e2b1c8e50f20b6
https://centaur.reading.ac.uk/39330/8/1-s2.0-S0191886915000987-main.pdf
https://centaur.reading.ac.uk/39330/8/1-s2.0-S0191886915000987-main.pdf