Zobrazeno 1 - 10
of 48
pro vyhledávání: '"Malykh, Sergey B."'
Publikováno v:
Psychology in Russia: State of Art, Vol 10, Iss 1, Pp 95-104 (2017)
This article presents the results of a study of mathematical fluency in high school students. We provide a definition of mathematical fluency and illustrate the relevance of the research by presenting an overview of studies examining mathematical flu
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8cac0e2e1f8a4bdfbfe98847d1baecc0
Publikováno v:
In Procedia - Social and Behavioral Sciences 17 October 2016 233:313-317
Autor:
Kovas, Yulia, Garon-Carrier, Gabrielle, Boivin, Michel, Petrill, Stephen A., Plomin, Robert, Malykh, Sergey B., Spinath, Frank, Murayama, Kou, Ando, Juko, Bogdanova, Olga Y., Brendgen, Mara, Dionne, Ginette, Forget-Dubois, Nadine, Galajinsky, Eduard V., Gottschling, Juliana, Guay, Frédéric, Lemelin, Jean-Pascal, Logan, Jessica A.R., Yamagata, Shinji, Shikishima, Chizuru, Spinath, Birgit, Thompson, Lee A., Tikhomirova, Tatiana N., Tosto, Maria G., Tremblay, Richard, Vitaro, Frank
Publikováno v:
In Personality and Individual Differences July 2015 80:51-63
Autor:
Kovas, Yulia, Voronin, Ivan, Kaydalov, Andrey, Malykh, Sergey B., Dale, Philip S., Plomin, Robert
Publikováno v:
Psychological Science, 2013 Oct 01. 24(10), 2048-2056.
Externí odkaz:
http://www.jstor.org/stable/24539399
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kovas, Yulia, Garon-Carrier, Gabrielle, Boivin, Michel, Petrill, Stephen, A., Plomin, Robert, Malykh, Sergey, B., Spiath, Frank, Murayama, Kou, Ando, Juko, Bogdanova, Olga, Brendgen, Mara, Dionne, Ginette, Forget-Dubois, Nadine, Galajinsky, Eduard V., Gottschling, Juliana, Guay, Frederic, Lemelin, Jean-Pascal, Logan, Jessica, A. R., Yamagata, Shinji, Shikishima, Chizuru, Spinath, Birgit, Thompson, Lee, A., Tikhomirova, Tatiana, N., Tosto, Maria, G., Tremblay, Richard, Vitaro, Frank
Little is known about why people differ in their levels of academic motivation. This study explored the etiology of individual differences in enjoyment and self-perceived ability for several school subjects in nearly 13,000 twins aged 9 to 16 from 6
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::9decba7db63cb3e2b2e2b1c8e50f20b6
https://centaur.reading.ac.uk/39330/8/1-s2.0-S0191886915000987-main.pdf
https://centaur.reading.ac.uk/39330/8/1-s2.0-S0191886915000987-main.pdf
Publikováno v:
Psychology in Russia: State of the art.
This study examines the role of cognitive characteristics in the success in learning Russian, assessed through teachers’ grades and test scores on standardized state exams. This paper examines the relationship between cognitive characteristics, suc