Zobrazeno 1 - 10
of 38
pro vyhledávání: '"Malti Abed"'
Autor:
Malti, Abed
In this paper, we address the problem of exact recovery condition in retrieving 3D human motion from 2D landmark motion. We use a skeletal kinematic model to represent the 3D human motion as a vector of angular articulation motion. We address this pr
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1907.03967
Autor:
Malti, Abed ⁎
Publikováno v:
In Computer Vision and Image Understanding January 2021 202
Autor:
Saidi, Farah1 (AUTHOR) saidifarah.mimouni@gmail.com, Malti, Abed2 (AUTHOR)
Publikováno v:
International Journal for Numerical Methods in Biomedical Engineering. May2021, Vol. 37 Issue 5, p1-33. 33p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Malti, Abed
Publikováno v:
In Robotics and Autonomous Systems September 2012
Autor:
Malti Abed, Derrar Yasser
Publikováno v:
2018 International Conference on Signal, Image, Vision and their Applications (SIVA).
Visual servoing based on points is not reliable since it is very difficult to detect and track points in real applications. However, visual servoing based on contours is more reliable since contours can be more reliably detected. Among the contour ba
Publikováno v:
Advanced Robotics. 2011, Vol. 25 Issue 11, p1427-1450. 24p. 9 Diagrams, 2 Charts, 4 Graphs.
Autor:
Malti, Abed Choaib
Planifier un chemin géométrique pour un robot d'une configuration initiale à une configuration initiale est aujourd'hui un problème quasiment résolu moyennant une représentation géométrique de l'environnement statique du robot, une modélisat
Externí odkaz:
http://tel.archives-ouvertes.fr/tel-00446361
http://tel.archives-ouvertes.fr/docs/00/44/63/61/PDF/these_AbedMalti.pdf
http://tel.archives-ouvertes.fr/docs/00/44/63/61/PDF/these_AbedMalti.pdf
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
2015 7th International Conference on Games & Virtual Worlds for Serious Applications (VS-Games); 2015, p1629-1637, 9p