Zobrazeno 1 - 10
of 125
pro vyhledávání: '"Malthouse, E.C."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Maslowska, E., Malthouse, E.C., Bernritter, S.F., Christodoulides, G., Stathopoulou, A., Eisend, M.
Publikováno v:
Advances in Advertising Research (Vol. VII): Bridging the Gap between Advertising Academia and Practice, 87-100
STARTPAGE=87;ENDPAGE=100;TITLE=Advances in Advertising Research (Vol. VII)
Advances in Advertising Research (Vol. VII) ISBN: 9783658152192
STARTPAGE=87;ENDPAGE=100;TITLE=Advances in Advertising Research (Vol. VII)
Advances in Advertising Research (Vol. VII) ISBN: 9783658152192
Online customer reviews help consumers make decisions, such as purchasing products, watching movies, or joining a sports club. Online reviews have become a major driving force in marketing (Cui et al., 2012) and are a common feature on many websites.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::c7dfbada01d7d5a2ff1528c2d670335e
https://dare.uva.nl/personal/pure/en/publications/the-effect-of-online-customer-reviews-characteristics-on-sales(0dd7e79d-7ff8-47da-a9dc-6ebdf4c9b32c).html
https://dare.uva.nl/personal/pure/en/publications/the-effect-of-online-customer-reviews-characteristics-on-sales(0dd7e79d-7ff8-47da-a9dc-6ebdf4c9b32c).html
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.