Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"Maloney, James C."'
Autor:
Moore, Gary W. 1, *, Maloney, James C. 1, de Jager, Naomi 1, Dunsmore, Clare L. 1, Gorman, Dervilla K. 1, Polgrean, Richard F. 1, Bertolaccini, Maria L. 2
Publikováno v:
In Research and Practice in Thrombosis and Haemostasis July 2017 1(1):62-68
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Moorea, Gary W., Culhane, Aidan P., Maloney, James C., Archer, Robert A., Breen, Karen A., Hunt, Beverley J.
Publikováno v:
Blood Coagulation & Fibrinolysis; Jun2016, Vol. 27 Issue 4, p477-480, 4p
Autor:
Moore, Gary W. a, ⁎, Sangle, Shirish R. b, Archer, Robert A. a, Maloney, James C. a, Rahman, Athif a, D’Cruz, David P. b
Publikováno v:
In Thrombosis Research February 2014 133(2):301-302
Autor:
Rosenkrantz, Jens G. 2, Maloney, James C.
Publikováno v:
In Journal of Surgical Research 1976 21(2):105-111
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
CORTI, ENRICO, MORO, DAVIDE
Gasoline engines can be affected, under certain operating conditions, by knocking combustions: this is still a factor limiting engines performance, and an accurate control is required for those engines working near the knock limit, in order to avoid
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::ae82ae5d5f3bc0b75d635305b8b19bf1
http://hdl.handle.net/11585/74612
http://hdl.handle.net/11585/74612
The paper presents the main results of a research activity focused on the analysis, development, and real time implementation of a closed-loop, individual cylinder combustion control system, based on ion sensing technology. The innovative features of
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::2e516bee03c00b06a82e7acb85884310
http://hdl.handle.net/11585/56908
http://hdl.handle.net/11585/56908