Zobrazeno 1 - 10
of 520
pro vyhledávání: '"Maloney, Erin"'
Publikováno v:
Tutorials in Quantitative Methods for Psychology, Vol 16, Iss 5, Pp 472-481 (2020)
The Internet has been a popular source of data amongst academic researchers for many years, and for good reason. Online data collection is fast, provides access to hard-to-reach populations, and is often less expensive than in-lab recruitment. With t
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d0e281bbba25480ebe5ea4f8473cbd43
Autor:
France, Kevin, Arulanantham, Nicole, Maloney, Erin, Cauley, P. Wilson, Abraham, P., Alcala, Juan M., Campbell-White, Justyn, Fiorellino, Eleonora, Herczeg, Gregory J., Nisini, Brunella, Vioque, Miguel
The spatial distribution and evolution of gas in the inner 10 au of protoplanetary disks form the basis for estimating the initial conditions of planet formation. Among the most important constraints derived from spectroscopic observations of the inn
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2307.03780
Autor:
Briels, Nathalie, Nys, Charlotte, Viaene, Karel P.J., Verdonck, Frederik, Maloney, Erin M., Dawick, James, Vitale, Chiara Maria, Schowanek, Diederik
Publikováno v:
In Science of the Total Environment 20 December 2023 905
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Xu, Chang, Di Lonardo Burr, Sabrina, LeFevre, Jo-Anne, Skwarchuk, Sheri-Lynn, Osana, Helena P., Maloney, Erin A., Wylie, Judith, Simms, Victoria, Susperreguy, María Inés, Douglas, Heather, Lafay, Anne
Publikováno v:
In Cognitive Development July-September 2023 67
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Longitudinal relations between young students’ feelings about mathematics and arithmetic performance
Autor:
Song, Charlene Shujie *, Xu, Chang, Maloney, Erin A., Skwarchuk, Sheri-Lynn, Di Lonardo Burr, Sabrina, Lafay, Anne, Wylie, Judith, Osana, Helena P., Douglas, Heather, LeFevre, Jo-Anne
Publikováno v:
In Cognitive Development July-September 2021 59